BİZ KİMİZ?

Arzu Çekirge Paksoy ve Serap Gökçebay ortaklığında kurulan ARPR, Türkiye’nin sosyal sorumluluk konusunda uzmanlaşmış ilk iletişim danışmanlığı şirketidir. “Sosyal Sorumluluk”, “Stratejik İletişim” ve “Sponsorluk” konularında faaliyet gösteren ARPR, iş ortakları için geliştirilen sosyal sorumluluk projeleriyle çocuklardan ebeveynlere, gençlerden engellilere kadar başta eğitim, sağlık, çevre ve girişimcilik olmak üzere pek çok alanda on binlerce kişiye farkındalık kazandırmıştır.

STRATEJİK İLETİŞİM

SOSYAL SORUMLULUK

SPONSORLUK

ARZU ÇEKİRGE PAKSOY

Robert Kolej ve Boğaziçi Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunu olan Arzu Çekirge Paksoy, 16 yıl boyunca Sabancı Holding Reklam ve Halkla İlişkiler Müdürlüğünü yaptı. Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı merhum Sakıp Sabancı’nın basın danışmanlığını ve kurum sözcülüğünü de yapan Arzu Çekirge Paksoy Sabancı Holding’deki şirketlerin iletişim çalışmalarının koordinasyonunu üstlendi.

Türkiye’nin en önemli kültür sanat sponsorluklarından biri olan “Altın Harfler Sergisi”nin 1998-2001 yılları arasında The Metropolitan, Louvre, Guggenheim gibi dünyaca ünlü müzelerde sergilenmesi projesinin iletişim çalışmalarını yürüttü. Bu proje, iletişim çalışmalarının başarısı nedeniyle Türkiye’de halkla ilişkiler alanındaki en büyük ödül olan “Altın Pusula”yı ve kültür sanat ödülünü kazandı. Sabancı Üniversitesi ve Sakıp Sabancı Müzesi kuruluş çalışmalarında da aktif rol oynayan Arzu Paksoy, TÜHİD Yönetim Kurulu’nda 2 dönem görev aldı.

Sabancı Holding’den ayrıldıktan sonra Türkiye’nin ilk sosyal sorumluluk ve sponsorluk danışmanlığı şirketi olan Arya Sponsorluk ve İletişim Danışmanlığı’nın kurucuları arasında yer alan Arzu Çekirge Paksoy, bu şirketinde kamu ve özel sektörde pek çok kuruluşa hizmet verdi.

Arzu Paksoy, 2011 yılında bu şirketin çalışma alanlarını daha da genişleterek, Serap Gökçebay’la birlikte stratejik iletişim, sosyal sorumluluk ve sponsorluk konusunda faaliyet gösteren ARPR İletişim Danışmanlığı’nı kurdu.

“Türkiye’de Halkla İlişkiler uygulamaları” adlı bir kitabı olan Arzu Çekirge Paksoy, çeşitli üniversitelerde sosyal sorumluluk, sponsorluk ve iletişim konularında eğitimler vermektedir.

SERAP GÖKÇEBAY

İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi’nden 1986 yılında mezun olan Serap Gökçebay, 1986 – 2008 tarihleri arasında Toyotasa, General Motors – Opel ve McDonald’s gibi global markaların Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler yöneticiliğini yaptı.

22 senelik profesyonel çalışma hayatında, basın ilişkileri, etkinlik yönetimi, kriz iletişimi, pazarlama iletişimi, halkla ilişkiler, kurumsal sosyal sorumluluk, gündem yönetimi ve hükümet ilişkileri alanlarında önemli deneyimler kazandı.

Toyotasa, Opel ve McDonald’s’ta Halkla İlişkiler ve İletişim Departmanlarının kuruluşunu gerçekleştirdi. Çalıştığı tüm kurumlarda, iletişim altyapısının oluşturulması, departmanın yapılanması ve kurumun yıllık iletişim planlarının hazırlanması ve uygulanma süreçlerini yönetti.

2000 – 2008 yılları arasında Kurumsal İletişim Müdürü olarak görev yaptığı McDonald’s Türkiye’de, İletişim Departmanı’nın yanı sıra McDonald’s Çocuk Vakfı’nın kuruluşunu gerçekleştirdi. Yönetim Kurulu ve Mütevelli Heyet üyesi olarak sorumlu olduğu Vakıf’taki görevi süresince çocuk sağlığı alanında Türkiye çapında 23 projeyi hayata geçirdi.

Bu süreçte uygulamaya koyduğu yaratıcı projeler ile ulusal ve uluslararası bir çok ödül kazandı.

Türkiye Halkla İlişkiler Derneği’nde 2 dönem Yönetim Kurulu Üyeliği yaptı. Halen aktif bir üye olarak dernek çalışmalarına katkı sağlıyor. Aynı zamanda Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde Uygulamalı Halkla İlişkiler dersi veriyor.

Bir iş insanının biyografisini ve YEKÜV’ün 25. Yıl belgesel kitabını yazan Serap Gökçebay “Sonbahar Kadınları” romanının da yazarıdır.